luni, 3 mai 2010

Warriors

















Antologia Warriors editată de George R.R. Martin și Gardner Dozois a ajuns în mâinile mele cam acum o lună, și datorită unui program extrem de încărcat în luna aprilie am reușit să o termin de-abia joi seara. Din fericire fiind o antologie și nu un roman am putut să o citesc încetul cu încetul fără să trebuiască să îmi aduc aminte totul de la capăt de fiecare dată când o deschideam.

Warriors este și prima carte care o încep să o citesc cu sfârșitul. Motivul principal pentru aceasta și de asemenea cel pentru care am cumpărat cartea este cea de-a treia povestire a lui Ser Duncan și Egg, din universul Song of Ice and Fire, care este poziționată ultima din carte. Totuși acest lucru nu înseamnă că restul povestirilor sunt mai neînsemnate, fiecare este extraordinară în felul ei.

Lista autorilor este una cu nume importante din SF-ul mondial: David Ball, Peter S. Beagle, Lawrence Block, Gardner Dozois, Diana Gabaldon, Joe Haldeman, David Weber, Robin Hobb, Cecelia Holland, Joe R. Lansdale, David Morrell, Naomi Novik, James Rollins, Steven Saylor, Robert Silverberg, S.M. Stirling, Carrie Vaughn, Howard Waldrop, Tad Williams.

Avem povestiri cu războinici din timpuri trecute, soldați din războaie de pe Pământ și de pe alte planete, femei și bărbați, fiecare la o răscruce în viața lui, cu deciziile și consecințele sale.

Antologia Warriors este o carte ce nu trebuie ratată de pasionații SF din România, fie că va fi tradusă sau nu.

Niciun comentariu: