vineri, 5 octombrie 2012

Eve - Anna Carey



Eve este prima carte dintr-o trilogie SF pentru adolescenți (și nu numai). Ca un pic de "rambling", cred că editurile din afara României de câțiva ani pun condiții la scriitorii de acest gen sa fie serie, și minim trilogie, abia dacă mai găsești vreun stand-alone (cred că anul acesta am citit o singură carte de acest gen care nu era prima dintr-o serie - Rot and Ruin).

Cartea are toate elementele genului: personaj principal feminin, distopie americană, în urma unei molime misterioase și fără tratament descoperit, societate tip dictatură, evadare, etc. Dar asta nu înseamnă că nu este bine scrisă, acțiunea este bine gândită și antrenantă, și poate un pic mult mai realistă decât Jocurile Foamei (tehnologia zilelor noastre, nu futuristă).

Aștept să citesc și cărțile următoare, a doua am înțeles că a apărut deja, ieri am căutat-o în centrul Bucureștiului și n-am avut noroc, dar o găsesc eu.

Niciun comentariu: