marți, 2 iulie 2013

Graspop Metal Meeting 2013


Nu am rezistat și am mers și anul acesta la Graspop Metal Meeting, unde am găsit aceeași organizare extraordinară și o mulțime de oameni veniți să se distreze și să asculte muzică bună.

Line-up  a fost din nou plin de trupe de excepție:


Am prins Coal Chamber

Apoi am văzut un craniu cântăreț marca Mayhem
Korn au făcut un spectacol foarte bun
Seara de vineri culminând cu Twisted Sister, în ciuda ploii (Dee Snider adresând câteva remarci în stilul lui Mamei Naturi pentru starea meteo), plus un mic intermezzo ca un olandez să facă o cerere în căsătorie pe  scenă (a acceptat fata)
A doua zi am prins UDO, care încă este un fenomen (Metal Heart și Balls to the Wall nu au lipsit)

A urmat Within Temptation, apoi Saxon

Iced Earth au încălzit scena
Slipknot încheind seara de sâmbătă


Duminică suedezii In Flames au aprins publicul
După care Iron Maiden a închis cu un spectacol extraordinar: numai melodiile vechi și bune, păpuși animatronice și spectacol de lumini și flăcări, plus două tributuri Monty Python




Niciun comentariu: