luni, 24 noiembrie 2014

War to the Knife - Peter Grant



Science Fiction-ul militar este una din sub-speciile mele preferate de SF, așa că în momentul când am văzut la Kindle Daily Deal cartea War to the Knife și am citit descrierea sa, am zis să o cumpăr. Și nu am regretat.

În universul creat de Peter Grant omenirea s-a dezvoltat și a colonizat o parte bună din spațiu, acțiunea petrecându-se pe planeta Laredo, care a fost invadată de armata unei alte planete in urmă cu șase ani. În acești șase ani rămășițele armatei larediene s-a transformat într-o mișcare de rezistență, ducând un război de gherilă impotriva forțelor ocupante.

Acțiunea cărții începe când un detectiv particular ajunge pe planetă, cu misiunea de a obține informații necesare Președintelui în exil al Laredo-ului pentru a demostra unui forum al celorlalte planete (un fel de Națiunile Unite) atrocitățile din invazie și ocupare. Dar ca să reușească să obțină aceste informații și să le extragă de pe planetă va avea nevoie de Rezistență, și de un plan nebunesc.

Niciun comentariu: